Annons:
Annons:

Sök | Aktiva konversationer

Klaga på Alternativ
bitterljuv
den 12 maj 2013 20:14:27 Anmäl

Registrerade sig: 2012-01-05
Meddelanden: 3 739

Tillbaka till toppen
hatar att jag har rött i håret, och har väldigt dåliga pigment. kan inte bli brun, bara en gnutta typ. mest röd blir jag.. mina kompisar har helt bruna händer och armar osv medans jag har dövita som en vampyr. hatar hatar att vara så vit. det hemska är att kommer jag i kontakt med solen bränns jag lätt och då blir mitt ansikte och allt annat rött. så gäller att hålla mig borta från solen nu, det är på våren jag bränns lättast

don't take life too seriously, you won't get out aliwe
AngieMeow
den 12 maj 2013 21:21:31 Anmäl

Registrerade sig: 2013-04-15
Meddelanden: 5

Tillbaka till toppen
Jaha, om jag får säga vad jag tycker så tycker jag att det är vackert att vara blek. Jag förstår faktiskt inte grejen med att sola och bli brun. Jag brukar till och med undvika solen för att inte bli brun! Färgade mitt hår rött gjorde jag oxå. Folk kallade mig för ''Wannabe ginger'', men det sket jag i.
bitterljuv
den 13 maj 2013 02:12:58 Anmäl

Tillbaka till toppen
är hungrig, har mensvärk så jag får den antagligen snart, är trött och har ont i nacken. kommer aldrig kunna sova för jag har så ont

Nenne00
den 13 maj 2013 12:30:04 Anmäl

Registrerade sig: 2012-06-28
Meddelanden: 3 442

Tillbaka till toppen
Tog två sprutor och blev illamående.

Hey what’s that noise pumpin’ up the stereo, can’t stop jumping around I got to get it up
Dance with my feet to the-the-the beat, until my speakers blow I’m king of the radio

Use caution - cause messing with my 'Roos
You're messing with my emotions

💲👐🅰G

// Elin N(S)(M)(R)(E)💕
bitterljuv
den 13 maj 2013 12:39:54 Anmäl

Tillbaka till toppen
kul att jag somnade halv 4, när jag vaknade hade jag fortfarnde mensvärk och sedan är jag jättedålig i magen. fick gå hem efter halva dagen, var ju inte så värst kul att gå till skolan helt dålig

Hundflickan
den 13 maj 2013 18:53:47 Anmäl

Moderator

Registrerade sig: 2011-06-28
Meddelanden: 3 546

Tillbaka till toppen
Vill inte ha simning nästa måndag. Vill verkligen inte. Usch.

Kram,

Hundflickan ♥
trasslig
den 13 maj 2013 19:23:41 Anmäl

Registrerade sig: 2012-04-27
Meddelanden: 6 198

Tillbaka till toppen
usch jag vill inte ha skolkonserten imorgon. Jag hatar min musiklärare.

vad skulle vi annars göra?
kidrauhls
den 13 maj 2013 19:32:00 Anmäl

Registrerade sig: 2011-06-09
Meddelanden: 21 782

Tillbaka till toppen
Saknar saknar saknar krille
colors
den 13 maj 2013 20:31:11 Anmäl

Moderator

Registrerade sig: 2011-12-15
Meddelanden: 4 205

Tillbaka till toppen
one direction tar upp så mycket av mitt dagliga tänkande/drömmande/koncentrerande att det är fasiken tur att imorgon är sista provet, för jag fick liksom så.jävla.piss.dåligt i matteprovet och det var mest för att jag inte seriöst kan få mina tankar bort från dom, dom är för härliga

daily problems of a fangirl (;;;

go ahead rip my heart out, if you think that's what loves' all about
Sötizz01
den 13 maj 2013 20:33:09 Anmäl

Registrerade sig: 2012-04-17
Meddelanden: 1 621

Tillbaka till toppen
Saknar dig

"Goats are like mushrooms,if you shoot a duck,i'm scared of toasters."

Du är du och du duger.
Den som säger något annat suger.
En spark i ballen ska dem ha.
Hoppas dem fick äcklig skolmat idag. ~ Clara Henry
bitterljuv
den 13 maj 2013 21:51:43 Anmäl

Tillbaka till toppen
fick f på religonsprovet, vi hade 3 olika delar och fick f i alla... har aldrig fått värre än ett b men nu hann jag inte plugga så det blev dåligt. trodde dock jag skulle få kanske ett e. ska göra omprov och nu får jag plugga rejält. vågar inte ens säga till mamma för hon kommer ta bort datorn och allting. hon har sagt att hon kastar ut datorn om jag får f... (och nu kommer någon bara nej ni får inte betyg i femman, men det får vi då dem inräknas i sexans betyg nästa år)

Wanderlust
den 13 maj 2013 22:16:05 Anmäl

Registrerade sig: 2012-06-20
Meddelanden: 529

Tillbaka till toppen
Jaha, prov imorn :-) döda min snälla. Även om jag kanske pluggar dagen innan så ha jag alltid fått godkänt men imorgon så kommer jag absolut inte få det. Jag vet inget och v har ju läst lite om det men vi skulle läsa nya sidor till provet och jag har självklart glömt boken :) och nu känns det som om hela min värld är över eftersom jag är väldigt ledsen i allmänt.

"Good morning!"

"Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good this morning; or that it is a morning to be good on?"
symmetriskt
den 14 maj 2013 00:29:33 Anmäl

Registrerade sig: 2012-04-26
Meddelanden: 5 475

Tillbaka till toppen
Break up, make up par & fjortisförhållanden där man "älskar varandra mest" efter tre dagar. Snälla jag spyr på er

bitterljuv
den 15 maj 2013 00:17:42 Anmäl

Tillbaka till toppen
härligt att jag hade så bra hud äntligen, och sedan kunde jag inte låta bli att peta upp alla finnar och saker som fanns kvar. = får börja om med allt, får hoppas att jag får bort dem innan sommarlovet i alla fall. om jag bara kunde låta bli att peta och klösa på mina finnar!!
folk tror jag har jättemycket finnar pga att jag klöst upp allting, annars så har jag inte särskilt mycket finnar som det ser ut som. åh irriterande att jag inte kan låta bli för jag är så ful nu och jag måste gå helt fuuuul till skolan och överallt

symmetriskt
den 15 maj 2013 01:57:06 Anmäl

Tillbaka till toppen
asså sånahär: hatar justin bieber (eller vilken artist som helst), han är ful och bög.
.....................................................................................................................
kan man inte gilla fula personer eller homosexuella?

bitterljuv
den 15 maj 2013 19:00:44 Anmäl

Tillbaka till toppen
jag blir bara arg och vill slå till varenda människa som kallar andra människor feta, och att man gör det rakt till en är ju jättehemskt. man har förmodligen sett det i spegeln liksom. och människor som kallar andra människor som är NORMALVIKTIGA tjocka är ju helt jävla idiotiska, folk säger att en människa är tjock om man inte har dem slankaste benen, och den plattaste magen. jag blir bara så arg för människor gör allt för att såra andra människor, och sedan när de får höra saker om dem själva så blir det ett jävla liv.
ord kan såra. och att säga att någon är tjock till någon annan bara en gång kan ge konsekvenser, personen kan börja må dåligt på riktigt. varför vill man få en människa att må så dåligt?
jag är arg på det här och jag är less att jag själv, och många andra som inte har världens perfektaste kropp blir kallade tjocka och överviktiga. jag är inte nöjd med min kropp men jag mår inte bättre av att höra att jag är tjock utav andra.

symmetriskt
den 15 maj 2013 19:02:44 Anmäl

Tillbaka till toppen
haha eller sånahär som ska försvara någon eller stör sig på att folk klagar på andras utseende så säger dom typ "har du sett dig själv eller"

bitterljuv
den 16 maj 2013 16:27:12 Anmäl

Tillbaka till toppen
mina pengar förutom 50 euro är borta. någon jävel har tagit resten vilket är mer än 3000 kronor!! tror att det kan vara min bror, till hans ''växelkassa'' eller något. har inte lagt pengarna någon annanstans än i min pengaburk så någon hat tagit dem. antingen min bästa kompis som var där när jag öppnade pengaburken eller min bror. tror inte att min bästa kompis har tagit dem iaf. är verkligen jättebesviken och arg att dem är borta

Sötizz01
den 16 maj 2013 18:34:38 Anmäl

Registrerade sig: 2012-04-17
Meddelanden: 1 621

Tillbaka till toppen
Jag kan inte alltid vara glad.
Jag kan inte alltid få de bästa betygen.
Jag kan inte lösa alla problem du orsakar och sedan glömma bort det som om ingenting hade hänt.
Säg inte alltid "Du har ändrat dig mycket" eller "Jag trodde inte att du var en sån som..." osv
Dra inte förhastade slutsatser om mig eller om någon annan.
Jag pallar inte alltid vara på gott humör eller vara snäll och varje gång jag säger något fult ord eftersom ni gått mig på nerverna så är det min jävla skyldighet att säga förlåt.
Alla andra gör ju fel hela tiden och får inte skit för det.
Kan vi inte bara sluta bry och och slappna av för en stund?

"Goats are like mushrooms,if you shoot a duck,i'm scared of toasters."

Du är du och du duger.
Den som säger något annat suger.
En spark i ballen ska dem ha.
Hoppas dem fick äcklig skolmat idag. ~ Clara Henry
symmetriskt
den 17 maj 2013 18:13:36 Anmäl

Tillbaka till toppen
ojojoj vilken rolig kväll detta ska bli :-) äntligen kommit hem efter att ha varit i umeå i en vecka så såg framemot att få träffa mina kompisar men näää alla ska festa.

Snabbsvar Göm snabbsvar
Du måste vara medlem och inloggad för att svara i forumet.

Gå till
Du kan inte skapa nya konversationer i detta forum.
Du kan inte svara på konversationer i detta forum.
Du kan inte radera dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte ändra dina meddelanden i detta forum.
Du kan inte skapa undersökningar i detta forum.
Du kan inte svara på undersökningar i detta forum.

RSS

Annons: